Balneokosmetyki

Najczęściej zadawane pytania

Czy Balneokosmetyki można stosować w ciąży i podczas karmienia?
Nasze produkty nie były testowane na kobietach w ciąży i karmiących, tak więc nie możemy ich zarekomendować. Ze względu na zawartość silnie działającej wody siarczkowej zawartej w produktach nie wolno ich używać.
Czy Balneokosmetyki są testowane na zwierzętach?
Nie
Czy Balneokosmetyki są wegańskie?
Zdecydowana większość kosmetyków tak. W każdym opisie danego produktu na naszej stronie znajduje się informuje czy dany produkt jest wegański. Obecnie systematycznie zmieniamy skład - usuwamy lub szukamy zamienników np. wosku pszczelego, tak więc dążymy, aby wszystkie produktu były odpowiednie dla wegan.
Czy Balneokosmetyki mogą stosować dzieci?
Nasze produkty nie były testowane na dzieciach (jedynie na osobach pełnoletnich), więc nie możemy ich zarekomendować. Nasi klienci kupują Balneokosmetyki dla swoich dzieci (nastolatków np. z trądzikiem) jednak zaleca się wcześniejszą konsultację z lekarzem.
Czy promocje łączą się ze sobą?
Nie. Informacja ta zawsze widnieje na bannerze na stronie głównej – dana promocja nie łączy się z innymi.
Czy zamówienia z różnym promocji można ze sobą połączyć wysyłając je w jednej paczce?
Nie. Ze względu na to, iż promocje się nie łączą chcąc skorzystać z kilku należy złożyć kilka osobnych zamówień i pokryć kilka kosztów dostawy (chyba że wartość zamówień przekracza 250zł wówczas koszty dostawy są darmowe).
Od jakiej kwoty obowiązuje darmowa dostawa?
Darmowa dostawa obowiązuję od 250zł brutto. Oznacza to, że wartość koszyka przed i po rabacie (zamówionych kosmetyków) powinna wynosić m.in. 250zł.
Jak skorzystać z programu lojalnościowego i otrzymać kartę stałego klienta (złotą/srerną/brązową) i uzyskać rabat?
Program lojalnościowy dotyczy stałych klientów Malinowych Hoteli powiązanych z nami. Klienci zdobywają karty na podstawie pobytów realizowanych w naszych obiektach. Klienci posiadający kartę złotą/brązową/srebrną mają w naszych e-sklepie stały rabat w wysokości 15% w przypadku karty złotej, 10% karty srebrnej, 5% karty brązowej. Aby z niego skorzystać nie należy w miejscu „kupon rabatowy” wpisywać numeru znajdującego się na karcie tylko indywidualnej spersonalizowanej numeracji, którą nadajemy każdemu klientowi. Należy napisać do nas maila na adres kontakt@balneokosmetyki.pl podając imię i nazwisko, kolor karty oraz jej numer wówczas generujemy stałym kod rabatowy i można z niego korzystać podczas każdego zakupu. Rabaty te nie łączą się z innymi rabatami/promocjami.
Jak dokonać zwrotu zamówienia?
Zamówienie można zwrócić bez konieczności podania przyczyny do 14dni od otrzymania zamówienia. Należy wypełnić formularz zwrotu dostępny >>tutaj<< podając swoje dane, numer zamówienia, zwracany produkt/produkty, numer konta bankowego na który mamy zwrócić należność oraz podpis. Formularz ten można wysłać do nas mailem na adres kontakt@balneokosmetyki.pl lub załączyć w paczce zwrotu. Kosmetyki muszą być w stanie nienaruszonym – nie otwarte (na kremach musi znajdować się folia zabezpieczająca), nie uszkodzone, nie zabrudzone – takie aby nadawały się do dalszej sprzedaży. Koszt zwrotu leży po stronie kupującego. Zapakowane w karton i zabezpieczone kosmetyki należy odesłać na adres: Balneokosmetyki osiedle Teatralne 24, 31-946 Kraków wraz z paragonem.
Czy trwające w e-sklepie rabaty można wykorzystać w innych punktach sprzedaży – Malinowych Hotelach, Basenach Mineralnych, punktach ZIKO?
Nie. Promocje na www.balneokosmetyki.pl obowiązuję tylko w sklepie internetowym.
Jak można wypisać się z bazy danych i nie otrzymywać sms-ów i e-maili z reklamami/promocjami?
Należy napisać do nas maila na adres kontakt@balneokosmetyki.pl podając swój numer telefonu i/lub adres e-mail.
Czy możliwa jest wysyłka zamówienie za granicę?
Tak. Takie zamówienie traktujemy indywidualnie. Należy napisać do nas e-mail na adres kontakt@balneokosmetyki.pl podając swoje zamówienie – ilość i rodzaj kosmetyków, kraj wysyłki (najlepiej od razu pełny adres wraz z numerem telefonu). Wówczas wyceniamy koszt dostawy za pośrednictwem i zgodnie z cennikiem Poczty Polskiej które zależą od wagi paczki. Wycenę podajemy w dwóch wariantach które oferuje Poczta – ekonomiczna i priorytetowa. Wówczas klient wybiera jedną z form i otrzymuje pełną wycenę zamówienia – kosmetyki + wysyłka oraz dane do przelewu. Przelew powinien być wykonany w polskiej walucie (złotówkach) aby uniknąć błędnego przewalutowania. Po zaksięgowaniu kwoty na koncie przesyłka zostaje wysłana.
Czy wysyłamy próbki?
Próbki na prośbę klienta (w uwagach do zamówienia) wysyłamy bezpłatnie. Nie wysyłamy próbek poza zamówieniami. Są one dostępne w punktach ZIKO w których jesteśmy. Lista placówek znajduje się tutaj
Gdzie można kupić Balneokosmetyki stacjonarnie?
Balneokosmetyki można po złożeniu zamówienia w sklepie internetowym odebrać osobiście w Krakowie (os. Teatralne 24, Nowa Huta, otwartym od poniedziałku do piątek w godz. 8:00 - 15:00) oraz kupić w naszych obiektach sieci Malinowe Hotele i Basenach Mineralnych jak również wybranych punktach ZIKO i drogeriach Natura. Pełna lista punktów sprzedaży stacjonarnych znajduje się tutaj. Promocje w e-sklepie nie obowiązują w punktach stacjonarnych, gdyż to osobne punkty sprzedaży.
Czy zamówienie można wysłać bezpośrednio na prezent bez paragonu?
Tak. Taką informację należy umieścić w uwagach do zamówienia. Możliwe jest również dokupienie opakowania na prezent dostępne w wybranych zestawach lub EKO torbę dostępną w każdym wariancie zamówienia.
Czy mogę zamówić Balneokosmetyki do sprzedaży w swojej firmie?
Oczywiście. Prosimy o maila na adres kontakt@balneokosmetyki.pl wówczas wyślemy ofertę dla klientów hurtowych która obejmuje produkty detaliczne oraz profesjonalne do zabiegów.
Jak mogę odebrać zamówienie z odbiorem osobistym i czy muszę składać zamówienie, jeśli chcę kupić kosmetyki w sklepie stacjonarnym marki Balneokosmetyki?
Nasz sklep znajduje się w Krakowie (dzielnica Nowa-Huta) osiedle Teatralne 24. Jesteśmy czynni od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 – 15:00. Pod tym adresem można odebrać zamówienie z opcją „odbiór osobisty”.

 

Masz inne pytanie? Chętnie na nie odpowiemy 😀 Napisz do nas na adres e-mail
kontakt@balneokosmetyki.pl lub zadzwoń tel. 12 643 61 43

Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium