Najczęściej zadawane pytania

1. Czy Balneokosmetyki można stosować w ciąży i podczas karmienia?

- Nasze produkty nie były testowane na kobietach w ciąży i karmiących, tak więc nie możemy ich zarekomendować. Ze względu na zawartość silnie działającej wody siarczkowej zawartej w produktach nie wolno ich używać.

2. Czy Balneokosmetyki są testowane na zwierzętach?

- Nie.

3. Czy Balneokosmetyki są wegańskie?

- Zdecydowana większość kosmetyków tak. W każdym opisie danego produktu na naszej stronie znajduje się informuje czy dany produkt jest wegański. Obecnie systematycznie zmieniamy skład - usuwamy lub szukamy zamienników np. wosku pszczelego, tak więc dążymy, aby wszystkie produktu były odpowiednie dla wegan. 

4. Czy Balneokosmetyki mogą stosować dzieci?


- Nasze produkty nie były testowane na dzieciach (jedynie na osobach pełnoletnich), więc nie możemy ich zarekomendować. Nasi klienci kupują Balneokosmetyki dla swoich dzieci (nastolatków np. z trądzikiem) jednak zaleca się wcześniejszą konsultację z lekarzem. 

5. Czy promocje łączą się ze sobą?

- Nie. Informacja ta zawsze widnieje na bannerze na stronie głównej – dana promocja nie łączy się z innymi.

6. Czy zamówienia z różnym promocji można ze sobą połączyć wysyłając je w jednej paczce?

- Nie. Ze względu na to, iż promocje się nie łączą chcąc skorzystać z kilku należy złożyć kilka osobnych zamówień i pokryć kilka kosztów dostawy (chyba że wartość zamówień przekracza 250zł wówczas koszty dostawy są darmowe). 

7. Od jakiej kwoty obowiązuje darmowa dostawa?

- Darmowa dostawa obowiązuję od 250zł brutto. Oznacza to, że wartość koszyka przed i po rabacie (zamówionych kosmetyków) powinna wynosić m.in. 250zł. 

8. Jak skorzystać z programu lojalnościowego i otrzymać kartę stałego klienta (złotą/srerną/brązową) i uzyskać rabat?

- Program lojalnościowy dotyczy stałych klientów Malinowych Hoteli powiązanych z nami. Klienci zdobywają karty na podstawie pobytów realizowanych w naszych obiektach. Klienci posiadający kartę złotą/brązową/srebrną mają w naszych e-sklepie stały rabat w wysokości 15% w przypadku karty złotej, 10% karty srebrnej, 5% karty brązowej. Aby z niego skorzystać nie należy w miejscu „kupon rabatowy” wpisywać numeru znajdującego się na karcie tylko indywidualnej spersonalizowanej numeracji, którą nadajemy każdemu klientowi. Należy napisać do nas maila na adres kontakt@balneokosmetyki.pl podając imię i nazwisko, kolor karty oraz jej numer wówczas generujemy stałym kod rabatowy i można z niego korzystać podczas każdego zakupu. Rabaty te nie łączą się z innymi rabatami/promocjami. 

9. Jak dokonać zwrotu zamówienia?

- Zamówienie można zwrócić bez konieczności podania przyczyny do 14dni od otrzymania zamówienia. Należy wypełnić formularz zwrotu dostępny >>tutaj<< podając swoje dane, numer zamówienia, zwracany produkt/produkty, numer konta bankowego na który mamy zwrócić należność oraz podpis. Formularz ten można wysłać do nas mailem na adres kontakt@balneokosmetyki.pl lub załączyć w paczce zwrotu. Kosmetyki muszą być w stanie nienaruszonym – nie otwarte (na kremach musi znajdować się folia zabezpieczająca), nie uszkodzone, nie zabrudzone – takie aby nadawały się do dalszej sprzedaży. Koszt zwrotu leży po stronie kupującego. Zapakowane w karton i zabezpieczone kosmetyki należy odesłać na adres: Balneokosmetyki osiedle Teatralne 24, 31-946 Kraków wraz z paragonem. 

10. Czy trwające w e-sklepie rabaty można wykorzystać w innych punktach sprzedaży – Malinowych Hotelach, Basenach Mineralnych, punktach ZIKO?

- Nie. Promocje na www.balneokosmetyki.pl obowiązuję tylko w sklepie internetowym. 

11. Jak można wypisać się z bazy danych i nie otrzymywać sms-ów i e-maili z reklamami/promocjami?

- Należy napisać do nas maila na adres kontakt@balneokosmetyki.pl podając swój numer telefonu i/lub adres e-mail.

12. Czy możliwa jest wysyłka zamówienie za granicę?

Tak. Takie zamówienie traktujemy indywidualnie. Należy napisać do nas e-mail na adres kontakt@balneokosmetyki.pl podając swoje zamówienie – ilość i rodzaj kosmetyków, kraj wysyłki (najlepiej od razu pełny adres wraz z numerem telefonu). Wówczas wyceniamy koszt dostawy za pośrednictwem i zgodnie z cennikiem Poczty Polskiej które zależą od wagi paczki. Wycenę podajemy w dwóch wariantach które oferuje Poczta – ekonomiczna i priorytetowa. Wówczas klient wybiera jedną z form i otrzymuje pełną wycenę zamówienia – kosmetyki + wysyłka oraz dane do przelewu. Przelew powinien być wykonany w polskiej walucie (złotówkach) aby uniknąć błędnego przewalutowania. Po zaksięgowaniu kwoty na koncie przesyłka zostaje wysłana.

13. Czy wysyłamy próbki?

- Próbki na prośbę klienta (w uwagach do zamówienia) wysyłamy bezpłatnie. Nie wysyłamy próbek poza zamówieniami. Są one dostępne w punktach ZIKO w których jesteśmy. Lista placówek znajduje się >>tutaj<<

14. Gdzie można kupić Balneokosmetyki stacjonarnie?

- Balneokosmetyki można kupić w naszym sklepie stacjonarnym w Krakowie (os. Teatralne 24, Nowa Huta, otwartym od poniedziałku do piątek w godz. 8:00 - 16:00) oraz w naszych obiektach sieci Malinowe Hotele i Basenach Mineralnych jak również wybranych punktach ZIKO i drogeriach Natura. Pełna lista punktów sprzedaży stacjonarnych znajduje się >>tutaj<<. Promocje w e-sklepie nie obowiązują w punktach stacjonarnych, gdyż to osobne punkty sprzedaży. 


15. Czy zamówienie można wysłać bezpośrednio na prezent bez paragonu?

- Tak. Taką informację należy umieścić w uwagach do zamówienia. Możliwe jest również dokupienie opakowania na prezent dostępne w wybranych zestawach lub EKO torbę dostępną w każdym wariancie zamówienia. 

16. Czy mogę zamówić Balneokosmetyki do sprzedaży w swojej firmie?

- Oczywiście. Prosimy o maila na adres kontakt@balneokosmetyki.pl wówczas wyślemy ofertę dla klientów hurtowych która obejmuje produkty detaliczne oraz profesjonalne do zabiegów. 

17. Jak mogę odebrać zamówienie z odbiorem osobistym i czy muszę składać zamówienie, jeśli chcę kupić kosmetyki w sklepie stacjonarnym marki Balneokosmetyki?

- Nasz sklep znajduje się w Krakowie (dzielnica Nowa-Huta) osiedle Teatralne 24. Jesteśmy czynni od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 – 16:00. Pod tym adresem można odebrać zamówienie z opcją „odbiór osobisty”. Nie trzeba składać zamówienia w e-sklepie można kupić produkty na miejscu. 

 

Masz inne pytanie? Chętnie na nie odpowiemy! :)
Napisz do nas na kontakt@balneokosmetyki.pl lub zadzwoń tel. 12 643 61 43

Sklep internetowy Shoper Premium